Op hoogte - Reisverslag uit Huaraz, Peru van John Wijen - WaarBenJij.nu Op hoogte - Reisverslag uit Huaraz, Peru van John Wijen - WaarBenJij.nu

Op hoogte

Door: John & Klaske

Blijf op de hoogte en volg John

20 Oktober 2008 | Peru, Huaraz

Hallo allemaal,
Al 2 dagen rondgebanjerd in Huaraz (3090m) en daarbuiten. De trappen omhoog gaat steeds beter. We hoeven niet meer halverwege te stoppen om weer op adem te komen. Het acclimatiseren verloopt dus wel goed. Dat is ook wel nodig want overmorgen gaan we de Santa Cruz lopen, een tocht van 4 dagen. Er zijn ons prachtige uitzichten in het vooruitzicht gesteld. Eigenlijk hoeven we daar niet ver voor te gaan. Vanaf het balkon van het hostel heb je al een prachtig uitzicht op de witte toppen. Later zullen we nog wel wat fotoos uploaden.

tot later

• 21 Oktober 2008 - 05:18

Jan Uit 279:

Jella en ik hebben de Andes ook nog op ons lijstje staan, maar als ik dan hoor over dat van die trappen lopen en halverwege even uitrusten. Dat geeft te denken voor mijzelf en Jella. We kunnen misschien beter op Bonaire blijven en daar de Brandaris beklimmen, top van 241 meter lijkt mij uitdaging genoeg voor ons beiden.
    Dan blijf ik wel genieten van jullie verslag, kom maar op met die foto's.