Terug in Guatemala - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van John Wijen - WaarBenJij.nu Terug in Guatemala - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van John Wijen - WaarBenJij.nu

Terug in Guatemala

Door: Klaske en John

Blijf op de hoogte en volg John

05 Januari 2009 | Guatemala, Antigua

Hallo amigos,

We zijn nu in Antigua, een lekker, sfeervol en relaxed stadje. Hier vind je geen hoogbouw, geen vuilnis maar wel koloniale gebouwen en kinderkopjes in de straten. Enkele nabijgelegen vulkanen steken boven de huizen uit. Deze gaan we later nog beklimmen. We komen namelijk nog terug naar Antigua om te genieten van onze laatste dagen van de vakantie. Morgen eerst richting Lake Atitlan.

Voor ons vertrek uit Honduras hebben we eerst de vlindertuin van Copan nog bezocht. Het aantal soorten viel een beetje tegen. Wel hadden ze een grote blauwe vlinder, maar die wou helaas niet poseren voor de foto.

We hebben bij het vorige berichtje nog wat foto's geplaatst omdat internet er uit knalde toen we hier 2 dagen geleden mee bezig waren.

Even een vraagje: Wie heeft er tijd, zin en gelegenheid om ons op te halen? We komen donderdag 15 januari op schiphol aan om 14u. Het is natuurlijk ook geen probleem om een trein of taxi te pakken. We zien wel een mailtje komen als je kunt.

tot later

  • 05 Januari 2009 - 18:57

    Jan:

    Vlinders, altijd lastig, meestal gaan die vleugeltjes net dicht als je afdrukt, maar deze staan er mooi op.

    En veel plezier die laatste dagen, ik heb nog een paar weken te goed hier op Bonaire.

  • 05 Januari 2009 - 20:08

    Will:

    Ik heb op de 15e een vergadering in Amsterdam met verwachte eindtijd 15.00 uur. Het is dan ongeveer 30 minuten rijden volgens de planner, maar dat kan in Amsterdam natuurlijk met gemak de dubbele tijd of meer zijn. Je bent met de trein waarschijnlijk sneller, maar als jullie willen kan ik jullie komen halen al is de ophaaltijd dan niet helemaal zeker.

  • 06 Januari 2009 - 10:08

    Monique:

    Hoezo ophalen, wij komen toch allemaal naar daar?
    effe serieus, ik heb al vrij gevraagd, dus ik kom zeker!Ik mail nog wel via jullie mailadres.

  • 06 Januari 2009 - 13:21

    Ineke:

    ophalen...allang geregeld...had je toch niet hoeven vragen... Ik heb met Maaike al contact gehad, en ik sta zeker met mijn autotje op schiphol....pfffff wat een vertrouwen in je vrienden....

  • 06 Januari 2009 - 21:12

    Carla:

    Hoi, het lijkt wel alsof jullie steeds vaker te vinden zijn in een internetcafe! Ik moest heel wat verhalen achter elkaar lezen, maar het is erg leuk om dat te doen.
    Jullie reis zit er alweer bijna op. Al heel wat mensen hebben het verteld, maar de laatste stand is -20 vannacht!! Het ziet er echter naar uit dat het daarna toch langzaam gaat dooien. Donderdag wordt een rit van 100km gereden op de Oostvaardersplassen! Ik wens jullie nog een paar hele fijne dagen: wat zijn die 3 maanden toch snel omgegaan, maar jullie hebben heel veel gezien en beleefd. En gelukkig kunnen jullie daarna de mooie foto's bewonderen!
    Groetjes, Carla

  • 07 Januari 2009 - 09:44

    Bianca, Geert En Co:

    Hoi John en Klaske,

    Als ik jullie verhaal lees en de foto's bekijk merk ik dat jullie het daar fantastisch naar je zin hebben.
    Wij willen jullie bij deze dan ook een spetterend 2009 wensen en de kans om nog veel te reizen en ons ervan laten mee te genieten.
    Vele groetjes van,
    Geert, Bianca, Tim, Dries en Ynne.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Guatemala, Antigua

Zuid en Midden Amerika

Klaske en John

Recente Reisverslagen:

12 Januari 2009

Ultimo

05 Januari 2009

Terug in Guatemala

03 Januari 2009

Uitstapje naar Honduras

31 December 2008

Oud en Nieuw

25 December 2008

Kerst tussen de palmbomen
John

Actief sinds 27 Aug. 2008
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 13895

Voorgaande reizen:

23 Februari 2016 - 29 Maart 2016

Thailand

16 Oktober 2008 - 15 Januari 2009

Zuid en Midden Amerika

Landen bezocht: