Primera dia - Reisverslag uit Lima, Peru van John Wijen - WaarBenJij.nu Primera dia - Reisverslag uit Lima, Peru van John Wijen - WaarBenJij.nu

Primera dia

Door: John / Klaske

Blijf op de hoogte en volg John

17 Oktober 2008 | Peru, Lima

Hallo allemaal, Even een kort berichtje vanuit Lima. Kort, want er is nog weinig te vertellen natuurlijk. De reis is goed verlopen. Mijn tas kwam wel 3 kwartier later op de band op het vliegveld. Dat was wel even zweten. Maar toen we naar buiten liepen en een typische Peruaanse taxichauffeur met een bordje ´Klaske Jongsma´ zagen staan, was alles snel weer vergeten. We verblijven in een leuk hostel in Baranco, een zuidelijke wijk van Lima. Dankzij de belgische eigenaar, hebben we nog niet veel spaans hoeven spreken. Nu zijn we in Mira Flores, de zakenwijk van Lima. In het centrum hoeven we gelukkig niet te zijn...
Morgen gaan we naar Huaras met de bus. Daar gaan we wandelen in de Andes. We houden jullie op de hoogte.

Hasta la proxima!!

(Daan, Jean Paul weet nog wie je bent. Bedankt voor de tip)

  • 18 Oktober 2008 - 05:52

    Jan Uit 279:

    Dat van die tas die niet komt, ik voel met je mee man, maar 3 kwartier wachten valt nog mee, die van mij kwam pas na 20 uur boven water en werd gelukkig wel bij mijn palmtakkenhutje bezorgd aan het strand op Fiji, kon ik eindelijk mijn zwembroek aan. Maar dat is een ander verhaal.
    Heel veel plezier jullie twee en geniet er van.

  • 19 Oktober 2008 - 10:30

    Esther:

    Hi Klaske & John!
    Wat een verrassing zo'n mooie bos bloemen met een leuke kaart te vinden bij aankomst in jullie fijne huis! Dank!
    Groetjes en genietze, Esther

  • 20 Oktober 2008 - 08:50

    Paul & Ellen:

    Lekker hoor, is jullie tripje toch nog goed van start gegaan ;-)
    Geniet er van en wij houden jullie pagina in de gaten (kunnen we alvast ideen op doen voor onze volgende reis!)

    Groetjes uit Laos!

  • 20 Oktober 2008 - 09:49

    Ineke:

    Fijn dat jullie goed aangekomen zijn. Zal nog eens even uitzoeken hoe ik automatisch berichtjes krijg als jullie iets gepost hebben.
    D'r zat vast een verstekeling in je rugzak Klaske... piepklein en niet zwaar is Rajan toch?? Dis heeft 45 min nodig gehad om zich eruit te wurmen....;-)

    Hasta la pasta, liefs van een zonnig (!) NL, Ineke

  • 20 Oktober 2008 - 12:42

    Erik En Saskia:

    3 maanden?.....

    Ga er maar lekker van genieten. Wij volgen jullie via de site.

    liefs Erik en Sas
    en een knuffel van de kids.

  • 20 Oktober 2008 - 19:12

    Carla:

    Leuk om jullie via de website te kunnen volgen. Doet mij erg aan mijn eigen tijd in Afrika denken. Het is leuk om als "thuisfront" jullie verhalen te lezen. Ben erg benieuwd naar al jullie nieuws. Ik heb net een weekje herfstvakantie gehad en Patrick en ik zijn een paar dagen naar Barcelona geweest. Wat een mooie stad!
    Had graag meer willen zien, maar de plicht roept en het leventje gaat gewoon weer door...

    Veel plezier!
    Carla

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Lima

Zuid en Midden Amerika

Klaske en John

Recente Reisverslagen:

12 Januari 2009

Ultimo

05 Januari 2009

Terug in Guatemala

03 Januari 2009

Uitstapje naar Honduras

31 December 2008

Oud en Nieuw

25 December 2008

Kerst tussen de palmbomen
John

Actief sinds 27 Aug. 2008
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 13941

Voorgaande reizen:

23 Februari 2016 - 29 Maart 2016

Thailand

16 Oktober 2008 - 15 Januari 2009

Zuid en Midden Amerika

Landen bezocht: