indrukken van Peru - Reisverslag uit Huaraz, Peru van John Wijen - WaarBenJij.nu indrukken van Peru - Reisverslag uit Huaraz, Peru van John Wijen - WaarBenJij.nu

indrukken van Peru

Door: John & Klaske

Blijf op de hoogte en volg John

21 Oktober 2008 | Peru, Huaraz

Lieve allemaal,

Vandaag hebben we even een rustdagje om op te laden voor de trek van morgen. Dus even tijd om op te schrijven wat ons zoal is opgevallen tot nu toe.
De bedden zijn kei hard, het wc papier gaat in een vuilnis emmer, het verkeer is chaos, knipperlichten worden niet gebruikt en toeteren mag voor iedere gelegenheid; "ik ben een taxi, wil je mee?", "kijk uit ik kom eraan", "het stoplicht staat op groen", en iedere andere reden die je maar kunt bedenken. Zebrapaden liggen overal, maar doen er niet echt toe. Vuilnis kom je overal tegen en prullebakken zijn schaars. En de toetsenborden hebben alle speciale tekens ergens verstopt waar ze moeilijk te vinden zijn. Tijdens onze wandelingen keken de locals raar aan tegen de Gringo´s met hun grote schoenen en witte benen. Ze gaan niet graag op de foto, maar vandaag hebben we toch wat mooie foto´s kunnen nemen op de markt. Verder heeft ons Hostal een stunning view en is het weer prachtig, met hier en daar een buitje in de avond. Dat was het tot nu toe. Een beetje spannend is het wel, de trekking met als hoogste pas 4700m. Jullie horen het wel! Adios!

• 22 Oktober 2008 - 04:17

Jan Uit 279:

Heerlijk begin van de ochtend, even jullie belevenissen van de afgelopen dag bekijken.
    Ik vraag me wel af of dat hostel van jullie al af is, zo te zien willen ze er nog een etage bij hebben als ik die stukken betonijzer zie achter je ontbijttafeltje.
    En verder kan ik alleen maar zeggen, bruin ze, je ziet nu nog wel erg bleekjes.

• 22 Oktober 2008 - 06:45

Ineke:

ooohhhhhh mooooooiiii man!

• 22 Oktober 2008 - 09:08

Kunny:

indrukwekkend!verheug me op de foto's die nog komen!liefs uit Leek.

• 22 Oktober 2008 - 18:18

Liesbeth:

Ha Klaske en John
    Dat gaat een adembenemende tocht worden. Hoop dat je niet hoogteziek wordt. Wij hebben de eerste dagen Bangkok geboekt en de dagen erna op Koh Chang. 't komt dichterbij! Veel plezier

• 22 Oktober 2008 - 19:37

Will:

Ik zie aan je serieuze blik op de foto dat je concentratie top is voor jullie Santa Cruz trek. Het is een mooie tocht die goed te doen is en nog heel veel plaatjes gaat opleveren. Kruip 's nachts maar dicht tegen elkaar aan en leg ook je brander op een warme plek (als die te vinden is) in je tent want bij ons was de boel bevroren. Wij zijn net terug uit Mallorca waar het 20 - 25 graden was. Heel wat anders dus. Toch ben ik wel jaloers op jullie. Trouwens super bedankt voor het filmpje van de nog heel kleine Isis en de beelden van Pap. Ciao chicos.

• 23 Oktober 2008 - 17:48

Tanja:

Nou, klinkt gezellig!

Succes en veel plezier tijdens jullie wandeltocht.

Groetjes Tanja

• 23 Oktober 2008 - 21:55

Aaltsje:

Ennuh, hoe was de trek ? Wat is nu inmiddels jullie hoogterecord ? Veel plezier nog en blijf schrijven want het is leukk om te volgen

liefs,
    Aaltsje